Přejít na obsah
VAG-Portal.eu

Doporučené příspěvky

Zveřejněno

Příčina: Vadný vstup signálu na ŘJ motoru, vadná ŘJ motoru, špatně osazený konektor ŘJ motoru, vadný snímač úhlu (G187) nebo špatný kontakt v konektoru pro škrtící klapku

Projevy: Nepravidelný volnoběh, nízký výkon motoru, motor běží v nouzovém režimu

Postup: Kontrola elektrického vedení, kontrola ovládání jednotky škrtící klapky, kontrola nebo výměna ŘJ motoru

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...