Příčina: Vadný vstup signálu na ŘJ motoru, vadná ŘJ motoru, špatně osazený konektor ŘJ motoru, vadný snímač úhlu (G187) nebo špatný kontakt v konektoru pro škrtící klapku
Projevy: Nepravidelný volnoběh, nízký výkon motoru, motor běží v nouzovém režimu
Postup: Kontrola elektrického vedení, kontrola ovládání jednotky škrtící klapky, kontrola nebo výměna ŘJ motoru
17950/P1542/005442 | Snímač úhlu pohonu škrtící klapky (G187) - nevěrohodný signál
- Kudris
- Administrátor fóra
- Příspěvky: 1266
- Registrován: 04 led 2021, 21:44
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Ride or Die ♥
Vývojář ► http://www.carheating.eu/ ◄
Vývojář ► http://www.carheating.eu/ ◄