Příčina: Špatné osazení konektorů na škrtící klapce, vadný vstup signálu na ŘJ motoru nebo vadná ŘJ motoru, vadné ovládání škrtící klapky
Projevy: Nepravidelný volnoběh, motor pracuje v nouzovém režimu
Postup: Kontrola osazení konektoru na škrtící klapce, kontrola vedení k ŘJ motoru, kontrola nebo výměna ŘJ motoru, kontrola nebo výměna ovládání škrtící klapky
17987/P1579/005497 | Řídicí jednotka škrtící klapky (J338) - přizpůsobení neprovedeno
- Kudris
- Administrátor fóra
- Příspěvky: 1266
- Registrován: 04 led 2021, 21:44
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Ride or Die ♥
Vývojář ► http://www.carheating.eu/ ◄
Vývojář ► http://www.carheating.eu/ ◄